W dniach 10-12.05.2024 na naszym Campingu w Kaletach-Zielonej zostanie zorganizowany Ogólnopolski Zlot Caravaningowy z okazji jubileuszu 35-lecia GKM Rozbark. Ponadto zlot będzie doskonałą okazją do zorganizowania kolejnego już, otwartego konkursu BRD.
Patronat Honorowy nad zlotem objęli Prezydent Miasta Bytomia, Burmistrz Miasta Kalety, Prezes ZO PZM Katowice – Grzegorz Wróbel.
Program Zlotu
10 MAJA – PIĄTEK | |
godz. 10:00 | Otwarcie biura zlotu |
godz. 19:00 | Rozpoczęcie zlotu |
Omówienie konkursów, biesiada, ognisko, poczęstunek | |
11 MAJA – SOBOTA | |
godz. 10:00 | Konkurs BRD |
Konkursy dla dzieci | |
Maraton rekreacyjno-sportowy dla dorosłych | |
godz. 14:00 | Finał konkursu BRD |
godz. 18:00 | Bal Caravaningowy z okazji 35-lecia GKM Rozbark |
Posiłek zlotowy | |
Konkurs z wiedzy o regionie | |
Wręczenie nagród za konkurs BRD | |
12 MAJA – NIEDZIELA | |
godz. 10:00 | Wycieczka rowerowa |
godz. 13:00 | Zakończenie zlotu |
Wręczenie nagród za konkursy sprawnościowe dla dzieci | |
Sztab Zlotu
Komandor zlotu | Marcin Turko |
Wicekomandor ds. organizacyjnych | Stanisław Gawron |
Wicekomandor ds. gospodarczych | Maria Gamoń |
Kwatermistrz | Kazimierz Brzoza Adam Fraj |
Biuro Zlotu | Jolanta Szymała-Górny Katarzyna Turko |
Organizator konkursu BRD | Jerzy Respondek |
Organizator balu caravaningowego | Zdzisława Tchórzewska Renata Krzemień Celina Fraj Ewa Chromy Gabriela Gajda |
Organizator konkursów dla dzieci | Aleksandra Gawron |
Organizator konkursów dla dorosłych | Adam Gamoń Andrzej Tchórzewski Mariusz Serafin |
Organizator wycieczki rowerowej | Zdzisław Miecznikowski |
Potrzebujesz wydrukować informator zlotowy? Jest TUTAJ
Rejestracja uczestników
Brak wolnych miejsc. Na zlot można zarejestrować się tylko na listę rezerwacyjną online TUTAJ lub wypisując i przesyłając na adres gkmrozbark@poczta.onet.pl tradycyjną kartę zgłoszeniową. Karta znajduje się TUTAJ
Po zapisaniu się na listę rezerwacyjną proszę nie wnosić opłaty. Organizator powiadomi o ewentualnym przeniesieniu na listę uczestników i wówczas będzie możliwa opłata.
Opłata za uczestnictwo w zlocie caravaningowym (maksymalnie 2 osoby + 2 dzieci) – 250,00 zł
Opłata za każdą dodatkową osobę dorosłą – 100,00 zł, za każde dodatkowe dziecko – 50,00zł
Wpłatę tytułem „ZLOT CARAVANINGOWY – NAZWISKO ZAŁOGI” proszę wnosić do 26.04.2024 r. na konto bankowe w PKO BP 14 1020 2368 0000 2002 0244 3059
GKM „Rozbark” ul.Arki Bożka 2, 41-902 Bytom
tel:+48 32 282-23-33
e-mail: gkmrozbark@poczta.onet.pl
Na listę uczestników trafiają załogi, które dokonały opłaty.
Nasi sponsorzy
Prezes ZO PZM Katowice – Grzegorz Wróbel
Autoryzowany Serwis AGD Leszek Kochaniak
Polski Caravaning
Janusz Reliszko
Regulamin Zlotu
1. Organizator
Górniczy Klub Motorowy „Rozbark”-41-902 Bytom, ul. Arki Bożka 2
Numer telefonu +48 608-731-562 lub +48 501-258-096
2. Cel zlotu
- obchody jubileuszu 35-lecia Górniczego Klubu Motorowego „Rozbark”
- doskonalenie wiedzy z przepisów ruchu drogowego,
- integracja środowiska turystów caravaningowych,
3. Miejsce i czas trwania zlotu
Zlot odbędzie się na terenie Kempingu „Rozbark” w Kaletach-Zielonej, ul. Stawowa 45 w dniach 10-12 maja 2024 r.
4. Uczestnictwo
Uczestnicy imprezy – turyści caravaningowi, którzy dokonali zgłoszenia, wnieśli wpisowe w nieprzekraczającym terminie do 26.04.2024 r. i przyjechali na zlot samochodem z przyczepą campingową, samochodem campingowym lub samochodem z namiotem. Przyjmowanie załóg po wyznaczonym terminie będzie uzależnione od dostępności miejsc na kempingu. Organizator zastrzega sobie zamknięcie listy uczestników w przypadku dużej ilości zgłoszeń załóg z uwagi na ograniczoną ilość miejsc na kempingu.
5. Wpisowe
Wysokość wpisowego za udział w zlocie wynosi 250,00 zł, od załogi – max. 2 osoby + 2 dzieci. Opłata za każdą dodatkową osobę dorosłą wynosi 100,00 zł, a za każde dodatkowe dziecko 50,00 zł. Dodatkowy pobyt przed i po zlocie – wg cennika obowiązującego na kempingu.
6. Świadczenia organizatora
W ramach wpisowego uczestnicy zlotu otrzymują:
- miejsce na polu biwakowym,
- możliwość zasilania energią elektryczną o mocy max 0,7 kW,
- możliwość udziału w spotkaniach i konkursach w czasie zlotu,
- możliwość zdobycia nagród w konkursach,
- uczestnictwo osób dorosłych w biesiadzie z poczęstunkiem
- uczestnictwo dzieci w konkursie dla dzieci
- uczestnictwo wraz z poczęstunkiem w Balu Caravaningowym z okazji jubileuszu 35-lecia Górniczego Klubu Motorowego „Rozbark”.
7. Przebieg imprezy
Impreza przebiegać będzie zgodnie z programem zlotu.
8. Postanowienia końcowe
Podpis przedstawiciela załogi w karcie uczestnictwa załogi jest równoznaczny z przyjęciem przez załogę postanowień regulaminu zlotu, regulaminów konkursów oraz regulaminu przebywania na Kempingu „Rozbark”. Uczestnik bierze udział w imprezie na własne ryzyko, organizator nie przyjmuje żadnej odpowiedzialności za szkody i straty w stosunku do uczestników i ich sprzętu, jak również za szkody spowodowane przez nich w stosunku do osób trzecich i ich mienia. Opiekunowie zabranych na imprezę zwierząt domowych powinni zapewnić im właściwą opiekę. Za dzieci podczas trwania zlotu odpowiedzialni są rodzice lub prawni opiekunowie.Organizator zastrzega sobie prawo wnoszenia zmian i uzupełnień do regulaminu imprezy oraz interpretacji zawartych w nim postanowień.
Regulamin Konkursu BRD
Podczas lotu odbędzie się otwarty konkurs BRD, przeznaczony dla osób dorosłych.
Wszelkie informacje na temat konkursu zostały zawarte w poniższym regulaminie:
- Organizator
Górniczy Klub Motorowy „Rozbark”,41-902 Bytom, ul. Arki Bożka 2
- Patronat nad Konkursem BRD obejmują:
w klasyfikacji klubowej – Burmistrz Miasta Kalety
w klasyfikacji indywidualnej – Prezydent Miasta Bytomia
w klasyfikacji załogowej – Prezes Zarządu Okręgowego PZM w Katowicach
- Cel konkursu
Celem konkursu jest doskonalenie wiedzy oraz znajomości przepisów ruchu drogowego oraz znajomości udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej.
- Miejsce i termin konkursu
Konkurs odbędzie się podczas Zlotu z Okazji 35-lecia działalności Górniczego Klubu Motorowego Rozbark w dniu 11.05.2024 r. na terenie Campingu GKM „Rozbark” w Kaletach – Zielonej. Konkurs rozpocznie się o godz. 10:00.
- Uczestnictwo
Uczestnikami konkursu mogą być wszyscy turyści caravaningowi i motorowi, urodzeni nie później niż w 2006 r., przybyli w określonych godzinach na teren campingu GKM „Rozbark” w Kaletach –Zielonej i dokonali zgłoszenia udziału w konkursie u organizatora nie później niż do godziny 09:30 w dniu rozpoczęcia konkursu.
- Organizacja konkursu
Etapami konkursu są:
eliminacje,
finał.
6.1. Eliminacje
Eliminacje obejmują:
-
- wypełnienie testu ze znajomości przepisów ruchu drogowego i udzielania pierwszej pomocy (20 pytań w czasie 20 minut),
- udział w trzech konkurencjach zręcznościowych.
Punktacja w eliminacjach:
-
- za każdą prawidłową odpowiedź w testach uczestnik otrzyma 3 pkt.
- w każdej z trzech konkurencji zręcznościowej uczestnik może otrzymać 0 lub 1 lub 2 pkt,
Końcową punktację uczestnika w eliminacjach stanowi suma punktów uzyskanych w teście oraz konkursach zręcznościowych.
6.2. Finał
Finał odbędzie się w tym samym dniu tj. 11.05.2024 o godzinie 14:00. W finale bierze udział 10 uczestników, którzy uzyskali kolejno najlepsze wyniki w eliminacjach.
W przypadku uzyskania tej samej liczby punktów Jury może dopuścić większą liczbę uczestników.
Finał obejmuje:
-
- wypełnienie testu ze znajomości przepisów ruchu drogowego i udzielania pierwszej pomocy (10 pytań w czasie 10 min),
- Udział w konkurencji praktycznej polegającej na przygotowaniu samochodu do jazdy. Konkurencja odbywa się w niedostępnym dla innych uczestników miejscu (namiot, garaż) i polega na sprawdzeniu przez uczestnika finału stanu technicznego podstawowych elementów pojazdu, przed rozpoczęciem jazdy. Konkurencja wykonywana jest przez każdego uczestnika załogi. Uczestnik powinien zlokalizować i wskazać miejsca sprawdzania poziomu płynów eksploatacyjnych w pojeździe (olej, płyn chłodniczy, płyn do spryskiwaczy, płyn hamulcowy), dokonać sprawdzenia świateł w pojeździe, wzrokowej oceny ciśnienia powietrza w kołach, oraz wskazać widoczne bez używania sprzętu warsztatowego ewentualne usterki techniczne samochodu. Czas na wykonanie zadania wynosi 5 minut.
Punktacja w finale:
-
- za każdą prawidłową odpowiedź w teście uczestnik otrzyma 3 pkt,
- za czynności związane z przygotowaniem samochodu uczestnik otrzyma maksymalnie 3 pkt.
Końcową punktację stanowi suma punktów uzyskanych w eliminacjach oraz w finale. Na każde pytanie w eliminacjach oraz finale tylko jedna odpowiedź jest prawidłowa. Prawidłowe odpowiedzi należy zaznaczyć znakiem „x” na dołączonej do testu karcie odpowiedzi, na której należy wpisać imię i nazwisko uczestnika konkursu.
Nie dopuszcza się poprawek w teście, gdyż będąc uczestnikiem ruchu nie mamy możliwości poprawy nieprawidłowości powstałych w związku z popełnionym błędem. Dokonanie poprawki jest traktowane jako błąd.
- Końcowa klasyfikacja indywidualna
O kolejności miejsc w konkursie decyduje większa liczba uzyskanych punktów. W przypadku jednakowej liczby punktów decydujących o zajęciu trzech pierwszych miejsc decyduje lepsze miejsce zajęte w konkursach zręcznościowych.
- Końcowa klasyfikacja załogowa
Suma punktów uzyskanych w konkursie przez dwóch najlepszych członków jednej załogi stanowi punktację załogi w konkursie. Liczba członków załogi nie jest ograniczona, jednakże załoga zostanie sklasyfikowana pod warunkiem uczestniczenia w konkursie przez co najmniej dwóch jej członków. O kolejności miejsc w klasyfikacji załogowej decyduje większa liczba punktów uzyskanych przez załogę. W przypadku jednakowej liczby punktów decyduje lepszy wynik wyżej sklasyfikowanego członka załogi w klasyfikacji indywidualnej.
- Postanowienia końcowe
Uczestnicy biorą udział w konkursie na własne ryzyko. Organizator nie ponosi żadnej odpowiedzialności za szkody i straty w stosunku do uczestników konkursu, jak również za szkody spowodowane przez uczestników konkursu w stosunku do osób trzecich i ich mienia.
Podpis w karcie uczestnictwa jest równoznaczny z przyjęciem postanowień niniejszego regulaminu przez wszystkie osoby wymienione w karcie uczestnictwa.